۱۳۸۷ اسفند ۱۲, دوشنبه

فراخوان حمایت از آزادی محمد پورعبدالله و علیرضا داوودی


فعالین سیاسی ٬ کارگری و حقوق بشر :


دانشجویان آزادی خواه و برابری طلب را


فوری و بی قید و شرط آزاد کنید !


روز بیست و چهارم بهمن ماه ِ سال جاری ٬ پس از گذشت مدت زمان ِ یک سال و اندی از موج دستگیری و سرکوب دانشجویان آزادی خواه و برابری طلب در آذر ماه ِ سال هزار و سیصد و هشتاد و شش طی برگزاری مراسم بزرگداشت روز دانشجو و آزادی دانشجویان مزبور با تامین وثیقه های سنگین بعد از تحمل بازداشت های طولانی مدت در زندان اوین و در آستانه ی برگزاری دادگاه های آنان ٬ محمد پور عبدالله دانشجوی رشته ی شیمی دانشگاه تهران ٬ در پی ورود نیروهای امنیتی به منزلش بازداشت و پس از ضبط برخی وسایل وی از قبیل لپ تاپ و کتب و ... به بند ۲۰۹ زندان اوین منتقل شد . او تاکنون هیچ تماسی با خانواده اش نداشته است و از شرایط سلامت جسمانی و نحوه ی نگهداری وی هیچ اطلاعی در دست نیست . محمد پورعبدالله دی ماه سال گذشته نیز به همراه تعداد دیگری از دانشجویان آزادی خواه و برابری طلب بازداشت شده بود و طبق احضاریه ی ارسالی از سوی دادگاه انقلاب می بایست روز سوم اسفند ماه امسال برای رسیدگی به پرونده ی خود به دادگاه انقلاب تهران مراجعه کند . در همان تاریخ - روز بیست و چهارم بهمن ماه - عليرضا داوودی سخنگوی دانشجويان آزاديخواه و برابري طلب دانشگاه اصفهان توسط نيروهاي اطلاعاتي در منزل شخصی خود ، دستگير شد . مامورین نهادهای امنیتی پس از انتقال عليرضا داوودی به تفتيش منزل شخصی نامبرده پرداخته و بعضي از وسايل و كتاب های وی را ضبط كرده اند . دلیل ادامه ی روند برخورد پلیسی و دستگیری فعالین دانشجویی آزادی خواه و برابری طلب بر کسی معلوم نیست . اما آنچه واضح است غیرقانونی بودن سرکوب سازی دگراندیشان است و وظیفه ی انسانی همه ی ماست که در برابر این رفتار ضد بشری ساکت نمانیم و دست به تلاشی فراگیر و خستگی ناپذیر زنیم . لذا ما جمعی از فعالین سیاسی ، دانشجویی ، کارگری ، زنان و حقوق بشر و … داخل کشور و خارج ایران ، ضمن محکوم کردن ادامه ی بازداشت غیر قانونی دانشجویان آزادی خواه و برابری طلب ، خواستار آزادی فوری و بی قید و شرط آن ها هستیم و اعلام می داریم که این برخوردهای گسترده با آزادی خواهان و برابری طلبان را ناقض حقوق مسلم بشر می دانیم و در راه آزادی دانشجویان ایران از بند هر چه در توان داریم دریغ نخواهیم کرد . باور ما این است که دانشجویان آزادی خواه و برابری طلب مرتکب جرمی نشده اند و تنها دلیل سرکوبشان ، تلاش برای زندگی انسانی تر است، زندگی بدون استثمار ، زیستنی آزاد و رها از هر گونه ظلم و سرکوب .از این رو با اتحادی همه جانبه و سراسری از آزادیشان حمایت می کنیم و بی شک آن ها را از زندان آزاد خواهیم کرد تا از حق مسلم خود که مبارزه برای آزادی و برابری است بهرمند شوند و به آغوش اجتماع خود باز گردند .


اعلام حمایت خود را به آدرس
sosdab@gmail.com
ارسال فرمایید !



کمپین حمایت از آزادی دانشجویان آزادی خواه و برابری طلب
بهمن ماه سال هزار و سیصد و هشتاد و هفت

۲ نظر:

ناشناس گفت...

بنام خدا
متاسفم كه امروز از عمرالبشير كه يك جاني است در كشورمان حمايت مي شود امابنام آزادي در مقابل كوچكترين و ساده ترين درخواست هاي آزادي خواهانه جواب بند و زندان است. بقول سردار آزادي آقا امام حسين اگر مسلمان نيستيد حداقل آزاده باشيد.

ناشناس گفت...

. احکام اعدامی لغو باید گردد . احکام شلاق برای زندانی لغو باید گردد و سایر اقشار لغو نمی کنید ما آدم ها ی قرون وسطانیستیم به انسان ها احترام بگذاریم همه را دوست داشته باشیم . کرامت انسانی در حرف نیست . زندانی سیاسی آزاد باید گر دد . دانشجوی زندانی آزاد باید گردد . تمام دانشگاها کمک کنند . تمام دانشگا ها .ای آخوند ها ی مرده پرست آبروی ایرانیان در تمام دنیا بردید .
زندانی سیاسی دانشجویان دربند آزاد باید گردد . دیگر وجه ای ندارید . کرامت انسانی در حرف نیست
درزیر شکنجه . درحبس . در سلول انفرادی . درزندان . اعتراف قابل قبول نمی باشد .
زندانی سیاسی آزاد باید گر دد . احکام اعدامی لغو باید گردد . احکام شلاق برای زندانی سیاسی باید لغو گردد . جاده صاف کن آمریکا نباشید . آمریکا باید دست شما آخوند ها را ببوسد . بزرگتر ین خدمت را در حق آنها کردید .تمام جوانان انقلابی تمام گرو ه های سیاسی تمام مجاهدین خلق سازمان چریک های فدائی خلق اکثریت واقلیت . حزب توده راه کارگر را نابود کردید آخر سر رسیدید به دانشجویان . اینجا حکومت جمهوری اسلامی قارا شمیشه است . تا نباشد چیزکی